יום שבת, 27 בפברואר 2010

חג פורים שמח מניר לב :) + מהי מנהיגות עבורי ?


שלום חברים !

אני רוצה לנצל את המעמד בכדי לאחל לכל אחד ואחת ממכם חג פורים שמח ומבדח :-)
חג של אהבה, הנאה ושקט פנימי.

נצלו את הנסיבות בכדי להטעין מצברים ולצאת לדרך חדשה - טובה יותר ומצליחה יותר.

ואם על הצלחה אנחנו מדברים, אי אפשר להיות מצליחן אמיתי מבלי להיות מנהיג.
לעיתים המנהיגות מולדת, לעיתים היא מתפתחת כתוצר לווי של עשייה למען מטרה נעלה - אך המנהיגות קיימת, אצל כל מצליחן.

אני רוצה להעביר לכם מסר באמצעות אירוע שקרה לי בימים האחרונים עם חבר טוב. מדובר בחבר שלא ראיתי תקופה ונפגשנו בעיקר בכדי להתעדכן ולשמוע מה התחדש כל אחד בעיסוקיו של השני.

במהלך הפגישה שוחחנו על החיים, על דברים שכל אחד עבר ועל הכלכלה בימינו. תיארתי לו את ההשקפה שלי על כל הנושאים האלה, ומעבר לכך לא נתתי לדברים משמעות מעבר, פשוט נהניתי מהשהות בחברת חבר טוב.

הדבר היפה ביותר הוא שיומיים לאחר מכן, ששוחחתי שוב עם אותו החבר הוא אמר לי את הדבר הבא 'אחי, תודה, ממש גרמת לי לחשוב ברצינות בימים האלה. גרמת לי לחשוב על דברים שמעולם לא חשבתי עליהם'.

ומבחינתי, זאת הייתה המחמאה הכי גדולה שיכולתי לקבל. זוהי הנקודה של מנהיגות לדעתי. לגרום לאנשים לחשוב, לגרום להם להרהר בדברים, לתת להם השראה להיות טובים יותר ולחיות טוב ומצליח יותר.

זה המסר שמנהיגים מעבירים לעולם- מגיע לכם טוב יותר, הטוב הזה קיים ונוכח, רק תבקשו.

אין אדם שהשיג הצלחה גבוהה בעסקים ובמיוחד בשיווק רשתי אילולא סיגל לעצמו כישורי מנהיגות והפך את עצמו לאדם שחי, מאתגר ואוהב לעזור לאנשים.

רובין שארמה, אחד ממאמני ההצלחה הגדולים בעולם בימינו מרבה לציין כי בכדי להיות מנהיגים איננו זקוקים למעמד או תואר מיוחד. איננו זקוקים להיות מנכ"לים של חברות בכירות, איננו זקוקים להיות שרי ממשלה או אפילו להיות המרשתים בעלי הדרגה הגבוהה ביותר בחברה שלנו.

מה שכן אנו זקוקים לו זה חזון- חזון לחיות טוב יותר, חזון לעזור לאחרים לחיות טוב יותר גם - חזון שאומר 'מגיע לנו, אנחנו יכולים ואנחנו נעשה את זה !"

בכולנו יש כישורי מנהיגות עמוק בפנים, אנחנו רק צריכים סיבה ומטרה מספיק טובה בכדי להוציא אותם החוצה.

אני מאחל לכולכם שבוע של מנצחים. תנהיגו, תעודדו את עצמכם להיות טובים יותר ממה שהייתם עד רגע זה. חדים יותר, מצליחים יותר. אוהבים יותר, בעלי יכולת נתינה טובה יותר.

מנהיגות בחיים יכולה לבוא לידי ביטוי גם בדברים הקטנים ביותר .... להנהיג טוב יותר את המשפחה שלך(לשפר את יכולת ההקשבה לילדים ועידודם להגשים את החלומות שלהם, חיזוק הביטחון העצמי שלהם), להנהיג את עצמך לעשות את הדברים שאתה דוחה כבר הרבה זמן ותמיד רצית וכול', תהיו יצירתיים.

נצלו כל רגע מהחיים שלכם- הם נועדו לכם בכדי שתטרפו כל רגע מהם, לא כדי שתיקחו אותם כמובנים מאליהם :)

באהבה,

ניר לב.
"לצאת לחופשי עם השיווק הרשתי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה