יום ראשון, 30 בינואר 2011

ערך מוסף בשיווק רשתי - הווי חברתי והון אנושי

יום נפלא לחבריי היקרים.
כשרוב האנשים מצטרפים לתעשיית השיווק הרשתי הדבר העיקרי שמעסיק אותם הוא הכסף ופוטנציאל הרווחים והתמלוגים הבלתי מוגבל.

זה בהחלט דבר מדליק. אולם הכוח האמיתי של השיווק הרשתי והעוצמה שבו טמונה דווקא במעבר לדברים הברורים מאליהם, דווקא ב"סמוי מן העין". בשיווק רשתי יש הרבה מאוד ערך מוסף ששותף חדש מקבל מעבר להזדמנות לעשות כמויות גדולות מאוד של כסף.

בסרטון זה הצגתי כרעיון כללי שניים מהם והרחבתי עם דוגמאות על עקרון סמוי אחד.
העיקרון הראשון שדיברתי עליו מדבר על שיווק רשתי כבבואת חיינו. אנו מקבלים מראה שמוצגת לנו אל מול הפרצוף. מראה שמראה לנו מי אנחנו בעצם.

העיקרון השני מדבר על ההווי, הפאן והכיף החברתי. שיווק רשתי, כשהוא נעשה בחברה הנכונה, מציג הון אנושי מאוד גדול של אנשים איכותיים ביותר. אנשים אשר לא פוחדים לחלום, אנשים אשר אוהבים ללמוד דברים חדשים ולהתמודד עם עצמם, לא מפחדים מאתגרים והולכים עד הסוף עם הלב שלהם.

בסרטון זה הצגתי קטעים מסוימים מאחד האירועים האחרונים שלנו בחברת השיווק הרשתי שלי ואני מזמין אתכם לצפות - ולהבחין בהווי החברתי ובאנרגיות המדהימות.

זוהי שגרת העבודה היום יומית שלנו בפרויקט. אכן, פריבילגיה. אכן, זה מה שאני קורא לו :
"הערך המוסף של השיווק הרשתי ! ".

תיהנו.




שלכם.
ניר לב
בונה מערכות שיווק והפצה. אימון אישי.
"לצאת לחופשי עם השיווק הרשתי"
http://www.nirlev.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה