יום שבת, 12 במרץ 2011

הגישה לניצחון בשיווק רשתי - הדרכה רשמית - חלק ב'


חלק ב' באויר .................... ולרשותכם !

והפעם, באיזו גישה השתמש ויקטור פרנקל בכדי לשרוד את השואה ?
באיזו גישה עלינו לנקוט ולפנות לאנשים דרכה ?

מה אנחנו *באמת* מציעים לאנשים מאחורי הקלעים, כשאנו מציעים להם שיווק רשתי ?

ומהי כוחה של התמדה ?

כל זה ועוד , בסרטון הקרוב ........
תיהנו :-)






שלך,

ניר לב.

בניית מערכות שיווק והפצה. אימון אישי.

"לצאת לחופשי עם השיווק הרשתי"
http://www.nirlev.com/

2 תגובות:

  1. מה שאפשר ללמוד מויקטור פרנקל,זה כשיש לאדם את הלמה why ,את המשמעות עבורו של הדבר שהוא רוצה להגיע אליו, הוא יכול להיתגבר על כל איך,how,אפילו לעבור את המציאות של מחנות הריכוז בשואה,ולעשות כל מאמץ אפשרי כדי לשרוד.
    לגבי חופש הבחירה האישית שהוא המתנה שלנו, זה
    כמו שכתוב"הכל בידי שמיים(למי שמאמין), חוץ מיראת שמיים, זה האדם בוחר ומחליט לעצמו אם לקיים או לא.

    השבמחק
  2. מסכים איתך לגמריי לאה ..... ה"למה" שלנו הוא המפתח ללא כל ספק , הן בשיווק רשתי והן בכלל בכל משימה בחיים

    השבמחק